18 Aralık 2011 Pazar

Cennetten bir pencere

Evimde gecirdigim gece cok guzeldi. Ailemin yaninda olmayi cok ozlemisim. Ruzgarli ama ilik bir hava var. Cok hosuma gitti. Guzel sakin bir pazar gunu yasadik beraberce. Sessizligi ozlemisim, Sorunlardan uzak bir hayati....
Herseye ragmen aksamlari nedense canim yine de icmek istiyor. Umarim alkolik olmam :)
Cennetten bir kose gercekten. Hem de cok harika.
Bu gunler hic bitmesin :)
bu arada beni hala aramadi. Onceden yurtdisinda olmam bahane idi ama simdi sadece mesaj atmakla yetiniyor. Demekki uzakta olmamla alakali bir durum degilmis. O aramayinca ben de aramiyorum. Eski kafali diyebilirsiniz ama en azindan bir hosgeldin icin aramasini bekliyordum , hatta kendisine de soyledim bunu msn de konusurken ama sanirim bir anlam ifade etmedi.Sanirim gorusmek de istemiyor. Durum boyle olunca ben de konuyu hic acmiyorum.Bu blogtan haberi var ama eger dusuncelerimi oldugu gibi yazmazsam bu blogu acmamin bir anlami kalmamis olacak.
Hayat gercekten cok guzel.HErseye ragmen devam ediyor tum guzelligi ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;