2 Aralık 2011 Cuma

Surprizin devami

Bugun ne kadar yoruldum anlatamam. Yani gun bitsin diye oraya buraya kosturdum , her isi bir an once bitirmek icin ama nerdeeeeeeee.Neyse yarin da calisiyorum zaten , kalanlari hallederim artik.
Aksam geldigimde gayromeo kapaliydi kaldigim yerden sinirlandirmislar sanirim bazi siteleri. Neyse sonra bir sekilde bir yerlerden girdim.
Bu arada italyan arkadasla konustuk. CIddi ciddi geliyor sanirim . Cok sasirdim gercekten .Bugun ucak biletini alacagini soyledi.Nerdeyse 1 hafta benle kalacak. Ona soyledim ankara turistik bir yer degil , sonra nereye geldim ben boyle falan diye :) donuste de birkac gun istanbul a ugrayacakmis.Daha once de gelmis , yabanci degil buralara sonucta. Umarim benim yanimda guzel vakit gecirir. Ben de misafir agirlayacagim zaman cok heyecanlanirim , yerimde duramam. Neyseki eve birkac gun once gidecem , ortaligi toparlar , hazirlanirim artik.
Tabi her ihtimale hazirlik olmak lazim , gelemezse de kismet artik :) dusunmesi buyuk incelik gercekten.
Bakalim hayat baska ne surprizlerle dolu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;